Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klachten en Garantie

    Klachten

     

    Wij testen al onze producten zorgvuldig, echter kan het soms voorkomen dat er toch een defect product door de controle glipt of dat het product defect raakt tijdens het transport. Dit spijt ons zeer. U bent wettelijk verplicht om uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekken van het defect de klacht kenbaar te maken bij onze klantenservice. Als het defect binnen onze garantie valt, dan zullen wij het product kosteloos repareren of kosteloos vervangen voor een werkend product. Opladersdirect.nl hanteert een garantieperiode van 365 dagen (1 Jaar) op al onze producten. Indien het product binnen 1 jaar na ontvangst defect is geraakt, dan zullen wij dit product kosteloos vervangen of repareren.

    Wij vinden het enorm jammer dat u op deze pagina terecht bent gekomen want dat betekent dat er iets niet goed is gegaan in ons proces. Dit spijt ons zeer. Klanttevredenheid staat bij ons op nummer 1 en wij proberen zulke fouten altijd te voorkomen, helaas lukt dat niet altijd en ook wij maken fouten. Wij gaan dit probleem zo goed en zo snel mogelijk voor u oplossen. Hieronder vertellen wij hoe we dat gaan doen.

     

    1. Meld ons de klacht

    Wij horen graag wat er mis is gegaan en wat we voor u kunnen doen om de klacht op te lossen.

    2. Onze voorkeur ligt bij de mail

    Wij willen u vriendelijk verzoeken om de klacht per mail aan ons kenbaar te maken. Dit is voor ons overzichtelijker en zo kunnen wij de klacht sneller en beter oplossen. Ook kunnen wij per mail aandachtiger naar de klacht kijken om zo tot een betere oplossing te komen. Wij doen ons uiterste best om de klacht binnen 24 uur op te lossen.

    3.Tijdsduur reactie

    Afhankelijk van het type klacht reageren wij altijd binnen 24 uur. Bij zeer zeldzame of grote klachten die meer aandacht vereisen kan dit tot 48 uur duren. Wij zullen altijd met een gepaste oplossing komen. Je krijgt uiterlijk binnen 2 dagen een antwoord en oplossing van Opladersdirect.nl

    4. Oplossing

    Wij zullen altijd met een gepaste oplossing komen die uiteraard voldoende compensatie voor de klant bevat en dit doen wij zo snel als mogelijk. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om van u weer een blije klant te maken. 

    5. Klanttevredenheid

    De klant is koning en altijd nummer 1! Wij zullen daarom altijd klantvriendelijk te werk gaan en u op een klantvriendelijke manier benaderen/antwoorden. 

     

    Zo kun je ons bereiken:

    Mail:[email protected]

    Whatsapp: 0621808765

    Wij zijn elke dag bereikbaar van Maandag t/m Zondag van 8:00 tot 23:00. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

     

    Garantie

    Op alle producten die je koopt op Opladersdirect.nl zit een wettelijke garantie. Een wettelijke garantie betekent dat het product wat je hebt gekocht datgene moet zijn of moet doen wat een consument er in alle redelijkheid van kan verwachten. Op al onze producten zit ook een fabrieksgarantie. Deze garantie heeft geen nadelige invloed op de wettelijke garantie die je al hebt. 

    Op alle producten van Opladersdirect.nl zit een fabrieksgarantie van 365 dagen (1 Jaar) op al onze producten. Indien het product binnen 1 jaar na ontvangst defect is geraakt, dan zullen wij dit product kosteloos vervangen of repareren. Wel dient te worden aangetoond dat het defect niet is ontstaan door onjuist gebruik. Externe defecten en externe beschadigingen vallen niet onder de garantie. Is het product binnen 1 jaar na ontvangst kapot? Neem dan contact met ons op per mail of per whatsapp en stuur ons de volgende informatie:

    • Wij ontvangen graag uw ordernummer. Dit begint met OD
    • Graag horen wij welk product defect is en een korte omschrijving van het probleem. 
    • Ter aanvulling ontvangen wij graag foto's van het defecte product om zo onjuist gebruik uit te sluiten.

    U ontvangt hierna binnen 24 uur een terugkoppelen. Wij leggen hierin uit hoe we het probleem gaan oplossen en wat u van ons kan verwachten. Indien wij de garantiemeldingen goedkeuren dan ruilen wij het product om voor een werkend product. Meldingen over defecte producten binnen 30 dagen na ontvangst kunnen ook kiezen voor een terugbetaling van het aankoopbedrag.

    Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice:

    Mail:[email protected]

    Whatsapp: 0621808765

    Wij zijn elke dag bereikbaar van Maandag t/m Zondag van 8:00 tot 23:00. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

     

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »